Založ si blog

Muzska pritazlivost

Necelé dva mesiace dozadu som bola účastníkom mierne rozpačitej konverzácie o všetkom. Od muža mi bola položená otázka: „Čo je pre teba najpríťažlivejší odev na mužoch?“ Samozrejme, že som bez uvažovania odpovedala úplne najhoršie ako som mohla: „Spodné prádlo alebo nič, ziadne lacne oblecenie.“ Lenže v tej chvíli som sa reálne nezamyslela, čo je pre mňa alebo možno pre viac žien vo všeobecnosti, najpríťažlivejší „odev.“ Nemyslím teraz na bundy na zimu, alebo mikiny panske. Myslím na to čo nás zasiahne na úplnom začiatku ak nejakého muža spoznávame. Všetci dobre vieme, že prvé momenty sú tie zásadné. Samozrejme, že upravenosť muža si starostlivo všímame ale…

…vo finále je táto záležitosť v tom prvom momente najmenej zásadná. Zrejme by som to pánskemu publiku (ak sem nejaké zablúdi) nemala prezrádzať, ale aspoň budete mať o starosť menej. Pretože rozlúštiť plač žien bez príčiny, hádky pre maličkosti či bájny šiesty zmyslel Vám nepomôžem. Možno budete o niečo múdrejší a možno nie.

Pre mňa je strašne podstatné to ako muž rozpráva. Možno Vám to príde zvláštne ale to ako sa muž vyjadruje, mi veľa napovie o jeho inteligencií. Samozrejme, že podstatné je o čom rozpráva. Keď už sme pri tom rozprávaní oceňujem ak počas dialógu nastane „ping-pong“ to znamená, že sa vieme vzájomne doplniť a máme sa hlavne o čom rozprávať. Pretože nie je nič horšie ako monológ a samochvála. Takže je jednoznačne príťažlivé ak muž rozpráva k veci a dopraje dáme priestor.

Správna „prísada“ do konverzácie je aj humor. Nie je nič lepšie ako mať po boku vtipného chlapa. Dokonca priam ideálne je ak dokáže muž ženu rozosmiať. Musím povedať, že nie je nič horšie ako ten moment keď sa muž začne „hrať na vtipného“ ale Vám sa to vtipné nezdá. Jednoducho sadnúť si po stránke humoru je skvelé.

Ďalší „kus odevu“ je veľmi rozsiahla záležitosť. Musím skonštatovať, že v poslednom vzťahu som to absolútne nebola ja. Pretože som všetko vždy robila zle, zle som sa obliekala, zle damske cizmy alebo dámske lodičky, zle som sa správala. Dokonca som aj nesprávne tlieskala čo už bolo pre mňa fakt konštatovanie, signalizujúce len jedno: „Zdrhni z tohto pekla.“ Okrem toho, že som si údajne obliekala veci ktoré sa mi nehodia bolo by zrejme najlepšie keby som nemala ani svoj názor. Smutné je, že ma môj vtedy partner dokonca urážal a ešte smutnejšie, že som sa neohradila.

Preto je na Vás úplne príťažlivé ak necháte dievčaťu priestor, aby zostala taká aká je. Mohla povedať čo si myslí, byť tvrdohlavá, bláznivá či plakať a smiať sa kedy chce.

Vo vzťahu sme dvaja. Presne tak to je. Preto je vhodné rozdeliť si čas tak, aby sme sa stále mohli obaja venovať tomu čo milujeme. Ale vzhľadom k tomu, že vzťah je o dvoch mali by sme naše koníčky robiť spolu. Nemusí to byť vždy ale aspoň občas. Pretože sme už dvaja :). Vo vzťahu nie je priestor na egoizmus a sebectvo pretože je to vzťah a ja už viem, že nie je správne ak dievča sedí samé v izbe a vie, že jej partner sa niekde zabáva. Ale nie je správne ani to, že musíte doslova žobrať o partnerovu pozornosť a ak Vás naveľa niekam zoberie tak na Vás kašle. Rovnako nie je príjemné ak Vám partner klame a myslí si, že mu to žeriete. Takže páni úprimnosť je pre nás veľmi sexy „odev. a nezabudnut ani na lacne topanky, lebo lacna obuv je zaklad“

V neposlednom rade je bezkonkurenčná na mužoch vášeň. Myslím, že toto nepotrebuje ďalšie komentáre. Pretože zapáliť v žene oheň je ozajstná alchýmia.

Teraz už len maličkosť a zhrnutie na záver. Milujeme ak krásne voniate :). Takže čo je na Vás najdráždivejšie? Inteligencia, humor, charizma, schopnosť rozosmiať/rozvášniť, úprimnosť. Hlavne nás nechcite zmeniť. Tu sa totiž ponúka otázka: „Je to vlastne láska?“ Preto, že my na Vás nemilujeme len tie dokonalosti ale aj tie nedokonalosti… A myslím, že hovorím za všetky dievčatá, že nenávidíme veľké ego a klamstvá. Zároveň Vás prosím za všetky ženy nehrajte sa na niečo čo nie ste. Pretože to skončí len zle.

Ak by som však mala vybrať jednu vec nie je nič príťažlivejšie ako úsmev…:)

Prirodzena pritazlivost

21.03.2015

Hneď v úvode vás chcem uistiť o tom, že táto magická ľudská zbraň nie je privilégiom len určitej skupiny ľudí. Všetko čo potrebujete na to, aby sa naplno prejavil váš sexappeal je už vo vás. Nie sú to žiadne záhadné rituály, pravidlá alebo metódy. Celé to je o láske k sebe a vnútornej jasnosti… Sexappeal sa totiž rodí v hlave. Vynechám teraz najrôznejšie [...]

Stretnutie

03.02.2015

Po dlhšej odmlke som tu opäť. O tom, že láska si nevyberá a prekvapí človeka v najnepravdepodobnejšej situácii, viem svoje. Prečítajte si dnes ukážku z mojej najpredávanejšej knihy Ozvi sa mi, láska. Píše sa január roku tisícdeväťstoosemdesiatjeden. Som štvrtáčkou na Strednej pedagogickej škole v jednom stredočeskom mestečku. O päť mesiacov ma čaká maturitná [...]

Ist si za snom

26.01.2015

Akokoľvek nezmyselné, či absurdné môžu pripadať vašemu okoliu. Nereálne, naivné… Dôležité je, že im veríte vy sami. Včera som sa svojmu manželovi posťažovala, že si musím ísť kúpiť nové lacne topanky, najlepsie dámske lodičky, pretože, tie, čo mám, hoc boli nekresťansky drahé, som nesprávnym spôsobom chôdze vyšmatlala. Usmial sa. „Ak by mi to bol [...]

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 28731x
Priemerná čítanosť článkov: 2394x

Autor blogu

Kategórie